Tuesday, July 10, 2007

Forseinka julefeiring

I går snødde det i Buenos Aires!! Karla satte på julemusikk og me dansa og var glade. Det er visst 89 år sidan sist, så me var ikkje dei einaste som var nøgde! Diverre fekk eg aldri sett snøen på bakken, er usikker på om det er fordi den aldri la seg i gata mi (lenger kom eg meg ikkje i og med at dagen var satt av til å studera) eller om eg stod for seint opp i dag. Uansett; klimamessig har året vore ein knallsuksess, med både ekstreme haglvær og snø, fagmessig trur eg at eg er på veg mot eit nytt sjølvmord, men det kan eg skriva meir om dersom eg overlever eksamen i morgon.

5 comments:

Anonymous said...

haha! en på jobben fortalte om snøværet - det høres jo kaldt og godt ut!

Christer said...

Jeg hørte om snøen på radioen i dag morges. Det føles ikke som om det er langt unna her heller nå om dagen - pøsregn og langt fra sommertemperaturer... :(

Astrid-Sofie said...

Men etter snøstormen kom påskeværet! :-) Og ja, eg har overlevd eksamen! Det mangler berre ein pitteliten til!

Anonymous said...

Flott! Lykke til paa eksamen!

Sigurd-Inge said...

Ja, no er det snart jul igjen...
Og det går fint i Argentina??