Tuesday, September 05, 2006

eit aar eldre. Framleis like surreta..

Saa er eg altsaa vorte 23 aar, men det foeles ikkje like gamalt som det hoyres ut.

Generelt virker argentinarar veldig mykje yngre enn dei er. Eg lurer paa om det er fordi dei bur saa lenge heime hjaa familiane sine, eller om dei berre er yngre fordi dei bekymrer seg mindre? Det er litt fasinerande, for bortsett fraa at dei over 30 har opplevd 80-talet er det ikkje saa store forskjellar (saa vidt eg kan forstaa) aa finna.. Betyr dette at eg byrjer aa verta gamal eller betyr det at alder ikkje har noko aa seie? hmm.

Ellers feira eg bursdagen min med "familie og vener" her i huset mitt. Det var veldig koselig. Trygve (og alle i huset) hjelpte meg aa laga fiskegryta og dessert, og sidan det var fyrste gangen eg aat fisk i BA, kan de tru det var godt! Og aa arrangera middagsselskap her er og veldig goey sidan ting stort sett er veldig billig, og det t.d. gaar an aa kjoepa inn vin til maten, likoer til desserten o.s.v. Uheldigvis var ikkje dulce de leche (hapaa) likoer like godt som det kan hoyras ut. No er forresten forhaapentligvis snart datamaskina mi paa internett og daa skal eg legga ut bilder av kaka mi med fyrverkeri paa!

Aa ja. Apropo overskrifta. Etter eg vart 23, har eg klart aa gloeyma aa hoppa av subteen paa rett stasjon to ganger. Det gjorde eg ikkje ein einaste gang medan eg var 22.

6 comments:

Trygve said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Trygve said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Trygve said...

Kven har fortald deg at ein blir MINDRE surrete når ein blir gamal?

Eg oppdaga nett at Hapå-likøren som eg har i kjøleskåpet er nett den same som den som du kjøpte. Så veit du kor du skal gå når du er tom.

Erik said...

Gratulerer med dagen!
Også i Argentina, da! Litt anderledes bursdag enn vanlig, kan eg tenka meg:-)
Digg.

Sigurd-Inge said...

Gratulera med vel overstått!!
Kom meg endeleg innom bloggen din igjen, så her var mykje nytt!
Blir gøy med bilete frå BA

Sigurd-Inge said...

Gratulera med vel overstått!!
Kom meg endeleg innom bloggen din igjen, så her var mykje nytt!
Blir gøy med bilete frå BA