Thursday, October 19, 2006

Ulempen med å vera utvekslingsSTUDENT....

.... er sjølvsagt at eg må studera. Dette innser eg med jevne mellomrom, til no med såpass jevne mellomrom at eg har klart meg med den gode gamle skippertakmetoden. Men no er eg litt bekymra. I veka som kjem har eg midtsemesterprøve på onsdag og skriftlig innlevering (ca 10 sider på spansk) til torsdag. Spesielt midtsemesterprøven bekymrer meg i og med at den er ein 4t prøve, og at det i fylgje diverse kilder er mykje lettare å stryka enn å stå på denne typen prøvar. For å ta endelig eksamen må eg altså stå..

Konklusjonen er at som utvekslingsSTUDENT må eg mest sannsynleg bruka heile helga mi på å studera, medan eg har mykje meir lyst å vera med på landet for å ri, bada og slappa av. Avogtil føler eg nesten at eg lever litt for mykje som ein argentinar..

No comments: