Thursday, October 05, 2006

Sidan sist..

Har eg vore i Colonia (Uruguay), paa ballett og eg har skrive oppgaava.. Colonia var ein fantastisk soet liten by berre 3 timar med baat fraa BsAs, og eg likte den verkeleg. Nesten ingen bilar og smaa trange gater med brostein! Digg aa koma seg litt vekk fraa storbyens mas og kjas!! (For ein herleg klisjé..) Ellers snakka eg med Chritine paa msn, og ho tipsa meg om ei sida som eg synst var veldig morosam. Heimesida til dei eg gjekk paa barneskule med! Sjekk spesielt ut "Det som angaar deg" der du ser bilete av det viktigaste: http://www.fjellskalnes.piczo.com/?cr=5&rfm=y

1 comment:

Trygve said...

Eg kan legge til at denne jenta no er i Iguazú, som er ein kjempestor foss og ein mykje større skog med mange rare dyr og høg temperatur og luftfuktighet.

Hilsen klimaTrygve