Tuesday, January 09, 2007

Peru - Ecuador

Daa er eg altsaa komt meg ut paa tur! Moette Oda som planlagt i Lima, og saa reiste me til Huanchaco ein soet liten surfe-fiskarby litt lenger nord i Peru. Me var der eit par dagar og slappa av, festa og saag ein Moche-ruin (kulturelt alibi), men saa fekk me litt tidskrisepanikk saa no, etter eit og eit halvt doegn med bussing er me havna i Baños, Ecuador. Det er ein liten fjellandsby ved kanten av ein vulkan og er kjend for aa vera veldig naermt baade fjell og jungel samstundes som det er mange varme kjelder her som ein kan bada i. Eg er overlykkelig for aa vera i naerleiken av fjell etter gamalt, saa i morgon tidlig skal me paa ein 3 dagars ridetur i fjellheimen. Oda, meg og ein lokal guide. Trur det skal verta ei flott oppleving!

Ellers kan eg roepa at medan nord Peru var paa grensa til aa vera litt kjedelig (maa innroemmast at mesteparten vart forbikjoeyrd i nattbuss) verker Ecuador utrulig flott saa langt! Haaper berre ikkje me faar alt for daarlig tid, det er saa mange plassar aa besoeka!!

2 comments:

Anonymous said...

Dårleg tid?
Har du ikkje sumarferie til laaaangt uti mars???

Astrid-Sofie said...

Jo, men Oda stakkar maa jo heim til studiene sine.. :-)