Friday, February 27, 2009

Sometimes it feels like I´m riding the short bus..

6 comments:

Sigurd-Inge said...

Fantastiske bilete frå Utah, såg ut som om de var ein fin gjeng også - men eg hadde jo trudd at det var her alt hamna??


Håpar det ikkje er slutt på biletdagboka her på bloggen...

Astrid-Sofie said...

Nei, det er ikkje slutt. Eg har berre vore litt lat i det siste, men det kjem meir!

Unknown said...

Hihihi, nå har jeg lært om short og long buses av firmenningen min her i NYC, så når forstår jeg plutselig denne...! :)

Håper du fortsatt har det superfint der borte! Det er koselig å lese om hvordan du har det, så fortsett å poste, please ;)

Sigurd-Inge said...

På facebook da føregår seg no??

Anonymous said...

I inclination not agree on it. I regard as polite post. Expressly the appellation attracted me to read the intact story.

Anonymous said...

Nice brief and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you for your information.