Monday, February 12, 2007

Bilder lagt ut!

4 comments:

Anonymous said...

sæl og blessuð! frábært, þetta litur út fyrir að vera alveg æðislegt sumarfrí!

Anonymous said...

Häé!? (altsaa til nora)

Fine bilder :) Er saa misunneleg at eg nesten doer!!

Men kunne du lagt mappene dine i riktig rekkefoelge? Veit at det er litt flisespikkeri, men det hadde vore veldig fint..

Stor klem
Arnhild

Anonymous said...

Åhhh det ser så fint ut! Rett etter jeg så bildene dine, måtte jeg bare på kilroy sidene for å sjekke prisene, selv om jeg vet at jeg verken har råd eller tid. Drømmen ble voldsomt knust, da jeg oppdagen at flyturen koster mellom 14 og 64 tusen kroner...

Astrid-Sofie said...

Eg kan godt legga dei i rett rekkefylgje om du laerer meg korleis!!! :-D

Ellers har eg det veldig fint ja!!

Astrid-Sofie, La Paz